האם באמת ניתן להוריד את הבטן ע
השאירו פנייתכם כאן
.

האם באמת ניתן להוריד את הבטן ע"י פעילות ספורט בלבד?


הכל על ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים  »  מתיחת בטן » האם באמת ניתן להוריד את הבטן ע"י פעילות ספורט בלבד?
 

 "כיצד ניתן להוריד את הבטן?" מהווה את אחת מן השאלות הנפוצות ביותר בקרב אנשים המעוניינים להניע לשינוי. רופאים, תזונאים ומאמני כושר עשויים להעניק מעטפת של פתרונות הכוללים דיאטה המושתתת על תזונה נכונה ואימוני כושר.

 

בין התשובות לשאלה זו ניתן למנות מגוון רחב של טיפים שונים כגון הפחתת הורמון המכונה "קורטיזול" האחראי לתשוקה הבלתי נשלטת למזון ולאגירת השומן בגוף, ובעיקר בבטן, באמצעות ארוחות סדירות קבועות, המורכבות מתפריט המועשר בוויטמין C כגון פירות הדר, כרוב, תותים, קיווי וכדומה, וכן מזונות המועשרים בסיבים תזונתיים ואומגה-3 כמו אגוזים או שמן זית על חשבון צריכת המתוקים והשומנים מן החי במטרה לשלוט במטבוליזם, כמו גם ברמות השומנים והקורטיזול.

יחד עם זאת, על מנת לבנות קוביות בבטן לגברים או לנשים לא דיי בתזונה נכונה, ונדרשים אימונים אינטרוולים בעצימות גבוהה.

 כיצד להוריד את הבטן?

 

האם באמת ניתן להוריד את הבטן ע"י תזונה מבוקרת וכפיפות בטן בלבד?

נהוג לסבור שניתן להוריד את הבטן התחתונה ולעצבה על ידי תזונה מבוקרת וכפיפות בטן בלבד. מדובר בהנחה מוטעית מהסיבה שכפיפות הבטן אמנם תורמות לחיזוק השריר, אך על מנת שתהייה שריפת שומנים מאסיבית נדרשת תכנית אימונים ייחודית המתייחסת הן לשרפתה של רקמת השומן המיותרת והן לחיטוב שרירי הבטן המסתתרים תחת כל מעטה השומן.

 

לצורך שריפת רקמת השומן העודפת עולה הצורך בפעילות אירובית כגון מחול אירובי, ספינינג, שחיה או ריצה, ובנוסף לכך גם פעילויות אנאירוביות כגון כדורי כוח וכפיפות בטן לצורך חיזוק השריר וחיטובו.

 

המתכון להשגת קוביות בבטן והדרך להגשמת היעד אמנם תלויים בפרמטרים שונים כמו גיל המתאמן, מצבו הבריאותי, תדירות ומשך האימונים, כשהנתונים הגנטיים ושיעור אחוזי השומן ההתחלתיים בגוף מהווים אף הם נגזרת במשוואה הזו. 

 

שאיבת השומן כאלטרנטיבה אופטימאלית להפחתת מצבורי השומן

בשורה תחתונה, על מנת להוריד את הבטן מהר ולחטבה בדרכים המקובלות עולה הצורך באימונים אינטנסיביים בני 30-60 דקות בתדירות של 3-6 פעמים בשבוע, בנוסף לדיאטה מאוזנת דלת קלוריות, ונדרשים לשם כך רצון עז, נחישות והתמדה, כשהסטטיסטיקות מלמדות שמרבית המתאמנים אינם מצליחים להגשים את החלום של גוף חטוב ומפוסל.

 

אחת הדרכים האלטרנטיביות והמיטביות להפחתת מצבורי השומן מאזורים ספציפיים בגוף היא באמצעות ניתוחים פלסטיים. ניתן לערוך את שאיבת השומן במספר אזורים בו זמנית, ואף לשלבה עם ניתוחים אסתטיים נוספים.

 

את שאיבת השומן ניתן לערוך בכל הגילאים, אך מומלץ לבצע את הניתוח כל עוד העור אלסטי. בנסיבות של עור רפוי וסממני הזמן קיימת אפשרות ליישום מתיחת בטן לצורך הסרת עודפי עור ושומן והידוק שרירי דופן הבטן.

 

השאירו פנייתכם כאן
.