*** עדכון לסוף שנת 2019 – נכון להיום לא מתבצעים יותר ניתוחים במרפאה עם שתלים אנטומיים. השימוש בשתלים עגולים נימשך כרגיל, וקיימת גם אופצה להגדלת חזה בשילוב שומן עצמי. ***

ניתוח להגדלת חזה הוא מסוג הניתוחים הפופולריים ביותר כיום, ומותאם אופטימלית לנשים שהחזה שלהן איבד מנפחו במרוצת השנים בעקבות הריונות, לידות או תנודות במשקל או שהוא לא התפתח בהתאם לציפיותיהן. ד"ר נמרוד פרידמן, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית ומתמחה בעיצוב השד, מציין שיישנה חשיבות רבה לבחירה נכונה של השתל, כדי שהתוצאה הסופית שתתקבל תעניק לחזה מראה מלא, טבעי, מעוצב ונשי יותר.

ד"ר נמרוד פרידמן מסביר שבכל הקשור לניתוחים להגדלת חזה, אחת מהסברות המוטעות היא שהניתוח מכוון להגדלת הנפח שלו, בעוד שהמטרה האמתית היא לעצב אותו. היות והשד הוא תלת ממדי ומורכב משלושה פרמטרים של אורך, רוחב וגובה, בחירת השתל צריכה להיעשות שלא על פי התייחסות לנפח שלו בלבד, אלא מתוך התחשבות בכל הממדים.

מראה ה"פוש-אפ" לעומת המראה הטבעי והמעודן

חשוב להבהיר שלבחירת צורתו של השתל ישנה משמעות רבה, שכן, עשויים להיות שני שתלים בעלי נפח זהה לחלוטין, אולם המראה שיוענק לשד לאחר הניתוח להגדלת חזה יהיה אחר לחלוטין, זאת למרות נפחם זהה. צורת השד הטבעית של האישה הבשלה נראה כמו טיפה או אגס, זאת להבדיל מהשדיים בעלי המראה הכדורי האופייניים לנערות מתבגרות.

לפיכך הנטייה כיום היא לבחור בשתל שהפרופיל שלו הוא יותר אנטומי יותר "אגסי", המעניק לשד מראה טבעי ומעודן, על אף שישנן נשים המעדיפות את המראה של ה"פוש-אפ", ועבורן יותאם שתל שהפרופיל שלו מעוגל. לעתים קרובות ניתן להבחין באישה שעברה ניתוח להגדלת חזה, אם בשל המראה הצעקני והמוחצן מידי ואם בשל המראה הבלתי טבעי, כשהדבר נובע מטעות בבחירה של השתל.

הגדלת חזה – המדריך המלא 

 

לפני הגדלת חזה שתל אנטומי אחרי הגדלת חזה שתל אנטומי

לפני ואחרי הגדלת חזה עם שתל אנטומי

לפני הגדלת חזה - שתל עגול חרי הגדלת חזה - שתל עגול

לפני ואחרי הגדלת חזה עם שתל עגול

    נשמח לעמוד לשירותך בטלפון או דרך טופס הפניה >

    חשיבות בחירת השתל הנכון

    ד"ר נמרוד פרידמן מוסיף שבחירת השתל הנכון לצורך הגדלת חזה, כרוך בהתייחסות הן לממדי גופה של האישה, הן לממדיו של השד שלה, וכמובן גם לרצונותיה, ציפיותיה ושאיפותיה. לדוגמה, במידה ונבחר שתל שהוא צר מידי בהשוואה לממדי הגוף וההיקף של אישה, עלול להיווצר רווח גדול מידי בין השדיים, בעוד שבחירת שתל שהוא גדול מידי עלול להיראות לא טוב בהתחלה וגרוע בהמשך.

    יתירה מכך, שתל בלתי תואם שהוא רחב ואו גדול מידי, עלול לגרום להידקקות של רקמת השד, תופעה המכונה בשפה הרפואית "אטרופיה" או ניוון, וקיים סיכון שגבולותיו של השתל ייראו בצדדיו העליונים. לשתל האנטומי ישנה מעטפת רחבה של יתרונות, כשהבולט שבהם מתייחס לצורה הטבעית שהוא מעניק לשד.

    חסרונו היחיד נוגע לחשיבות הטמונה בכיווניות שלו, ורופאים שאינם עובדים עם שתלים אנטומיים יטיבו להדגיש את הנושא. למעשה, שתל מכל סוג יכול להסתובב ממקומו, אך במידה ומדובר בשתל עגול, לא נבחין בהסתובבות השתל מאחר והוא עגול, בעוד שהסתובבות השתל האנטומי תגרום לצורה מוזרה ובלתי טבעית של השד. עם זאת, מדובר בתופעה נדירה במיוחד בשיעור העומד על 1%, כשבמקרים מסוימים, ניתן לסובב בחזרה את השתל למקומו בעזרת מניפולציה חיצונית.

    הגדלת חזה – המדריך המלא