ברוכים הבאים למרפאה הפרטית של ד"ר נמרוד פרידמן, המקום בו חלומות הופכים למציאות.

כאן תוכלו להתחיל את המסע לעבר האני החדש שלכם. בין אם אתם חפצים בטיפולים אסתטיים, כמו הזרקת בוטוקס, הזרקת חומרי מילוי או טיפולים באמצעות מכשור לא פולשני, ובין אם אתם חפצים בניתוחים פלסטיים כמו הגדלת חזה, שאיבות שומן מאזורים שונים בגוף, ניתוח קוביות בבטן לגברים (ד"ר נמרוד פרידמן מוביל את ניתוחי הגברים בישראל) או במגוון ניתוחים פלסטיים אחרים – הגעתם למקום הנכון.

כמרפאת בוטיק ייחודית, הפועלת זה 25 שנים במתכונת ייחודית זו, אנו שמים אתכם – הלקוחות שלנו – במרכז. אנחנו רוצים שתיראו ותרגישו במיטבכם ותיהנו מהתוצאות הטבעיות ביותר, ולכן נעניק לכל אחד מכם טיפול מותאם אישית, שנתפר במיוחד עבורו. כי כל אחד מכם הוא עולם ומלואו. אנו יודעים כי ככל שתבינו טוב יותר את מהות הטיפול, את התוצאות שיכולות להתקבל (וגם את אלו שלא), וככל שתהיו מעורבים יותר בתהליך, כך תהיו מאושרים יותר בסופו, ולאורך שנים רבות. מסיבה זו, אנו משקיעים זמן רב בלהכיר אתכם.

המרפאה היא מרפאה פרטית, הממוקמת בתל אביב. הניתוחים הפלסטיים מבוצעים בבית חולים פרטי והטיפולים האסתטיים מתבצעים בחדרי הטיפולים שבמרפאה עצמה. ד"ר נמרוד פרידמן – כירורג פלסטי, וצוות המרפאה – רונית, מנהלת המרפאה; אורית, מנהלת השיווק ושרית, מזכירת המרפאה, מחויבים לסייע לכם להבין טוב יותר את תהליך הניתוח הפלסטי או הטיפול האסתטי, ולהתאים את הציפיות למציאות. משיחת הטלפון הראשונה, דרך פגישת הייעוץ ופגישות ההכנה עם ד"ר פרידמן במרפאה (לעולם לא נגביל את מספר הפגישות), הליווי בבית החולים ולאחר הניתוח, ועד פגישות הביקורת אליהן תוזמנו גם 15 שנים אחרי הניתוח (ללא תשלום כמובן) – ד"ר פרידמן מוביל כל שלב ושלב ונמצא כאן עבורכם, בכל שעה.

תהליך ההיכרות נועד גם עבורכם – זה הזמן שלכם לדבר עם ד"ר פרידמן וצוות המרפאה על כל נושא, חשש או בקשה, להתרשם מעבודותיו הקודמות ומניסיונו ולהחליט אם יש התאמה בין הרצונות שלכם לגישת המרפאה ולאפשרויות הטיפול שהיא מציעה לכם. ד"ר נמרוד פרידמן וצוות המרפאה זמינים עבורכם ומבטיחים לכם יחס מכבד והוגן ושמירה על שקיפות וכנות לאורך כל הדרך.

השינוי האישי שלכם יכול להתחיל כבר עכשיו, בשיחת טלפון אחת למרפאה הפרטית של ד"ר נמרוד פרידמן. אז למה אתם מחכים?