למי הניתוח מתאים?

ניתוח עיצוב חזה מתאים לכל אישה שרוצה חזה מעוצב ויפה יותר ובכך לשפר את נשיותה ודימוי הגוף שלה.

כמה זמן לאחר לידה או הנקה ניתן לבצע ניתוח שד?

יש לחכות כ- 6 חדשים לאחר לידה או סיום הנקה. המתנה זו חשובה בכדי לאפשר לשד לקבל את צורתו הסופית ובכדי למנוע סיבוכים הקשורים לשינוי בצורה והמצאות חלב ברקמת השד.

כמה זמן נמשך הניתוח?

מאחר ואני מתאים את צורת הניתוח לכל אישה ואישה, לא ניתן לומר מראש את משך הניתוח ומה הוא יכלול.

שאלות ותשובות - עיצוב חזה

הגדלת חזה – המדריך המלא 

מתי ניתן לחזור לחיים רגילים?

ניתן לחזור לעבודה לאחר מספר ימים או שבוע אולם יש להימנע מפעילות מאומצת של שרירי החזה למשך מספר שבועות, במיוחד אם ד"ר פרידמן התאים לך שתלים אנטומיים. ההחלטה מתי לחזור לעבודה תלויה בהרגשתך האישית וקצב ההחלמה שלך.

האם מותר להיכנס להריון וניתן להניק לאחר הגדלת חזה?

אין שום עדות ששתלי שד יכולים להשפיע על פוריות, הריון או על היכולת להניק. במידה והנקת בשנה האחרונה שלפני הניתוח, יתכן ותהיה הפרשת חלב למשך מספר ימים. ניתן להפסיק הפרשה זו בקלות על ידי טיפול תרופתי.

מה צפוי לי במהלך שלב ההחלמה?

את יכולה לחוש בכאבים לאחר הניתוח במשך מספר ימים, במיוחד בתנועה או שיעול. ניתן להרגיע כאבים אלו בנקל באמצעות תרופות נגד כאבים. ניתן לצאת מהמיטה כבר ביום הניתוח. יש להימנע ממאמצים, התכופפות או הרמת חפצים כבדים למשך מספר ימים. לרוב אין צורך בחבישה אולם לעיתים יש צורך בחזייה תומכת למשך מספר שבועות. נפיחויות ושינויי צבע באזור התפרים ייעלמו לאחר מספר ימים עד שבועות.

בשיטה המיוחדת בה אני משתמש אין צורך להוציא תפרים. יתכן ויהיה שינוי בתחושה בפטמה והעטרה. מצב זה הוא זמני לרוב אולם יכולים לחלוף שבועות או חדשים עד שהתחושה תחזור למצבה הנורמאלי.
הצלקות הן בצבע ורוד או אדום בחדשים הראשונים, אך לאחר מכן הן מטשטשות במידה רבה. ניתן לנסות ולהשפיע על אופן ריפוי הצלקת בשנה הראשונה באמצעים שונים כמו משחות, טיפול בלייזר, יריעות סיליקון או זריקות.