נתונים סטטיסטיים מראים שבכל מספר שניות ישנה לפחות אישה אחת ברחבי העולם החושקת בשפתיים חושניות ובשרניות כשל אנג'לינה ג'ולי, ועוברים בה הרהורים בנוגע לצורך בטיפול לעיבוי שפתיים.

הסבר על עיבוי שפתיים טבעי

יחד עם זאת, שיטוט ברחבי האינטרנט עשוי להעלות אלפי תמונות של נשים ידועניות ה"מתהדרות" ב-"שפתי ברווז" תחת הכותרת "מילוי שפתיים לפני ואחרי". מדובר בשפתיים פרובוקטיביות, במקרה הטוב, ומאוד בלתי אסתטיות ובלתי פרופורציונאליות, בלשון המעטה. במקרים הגרועים במיוחד התוצאות המגוחכות גורמות לנשים לא מעטות לרדת מהעניין.

תופעת "שפתי ברווז" הינה נפוצה למדי, ונגרמת בעקבות חוסר מקצועיות או שימוש בחומרי מילוי בלתי נכונים מצד המטפל. חשוב להדגיש שלצורך עיבוי שפתיים טבעי יש להסתייע בשירותיו של רופא בלבד, ומומלץ לפנות אל מנתח פלסטי בעל רקע, הבנה, ניסיון וראייה כוללת לטווח הארוך.

עיבוי שפתיים טבעי

למדריך המלא אודות חומצה היאלורונית

עיבוי שפתיים טבעי- הפרמטרים המכתיבים את קו העיצוב

הפנים משמשות ככרטיס ביקור של האדם בכל מפגש חברתי זה או אחר. בחינת פניו של העומד מולנו מהווה בגדר נטייה טבעית, ומתמקדת בדרך כלל בעיניים והשפתיים, עובדה בעלת משמעות והשלכות בכל הנוגע ליחסים בינאישיים.

למעשה, עיבוי שפתיים טבעי אינו מתייחס לטרנד אופנתי כלשהו, ואין מושג כזה "שפתיים מושלמות". בין אם הדבר נוגע לעיבוי שפתיים, ובין אם הדבר קשור אל טיפולים אסתטיים אחרים, עיצוב נכון הינו אינדיבידואלי, וחייב להיבחן בכלים מתמטיים ברורים ולהיות מותאם באופן פרטני אל תווי הפנים.

הפרמטר המכתיב את קו העיצוב מתייחס דווקא אל הסימטריה של הפנים, והיחס הגיאומטרי וההרמוני של כל איבר בתוך המכלול. על כן, כשמדובר במילוי ועיצוב שפתיים, יש לקחת בחשבון את היחסים המתמטיים שבין השפה העליונה לשפה התחתונה כמו גם ליחס שבין השפתיים למבנה הפנים ושאר האיברים שבהם.

עיבוי שפתיים לשיפור המראה הטבעי וקבלת מראה רענן וצעיר יותר

לצורך עיבוי שפתיים טבעי חשוב, כאמור, להקפיד ולהסתייע בשירותיו של רופא מקצועי ובעל רקע וניסיון עשיר בתחום היות והשימוש בחומרי מילוי קבועים עלולים להוביל לדחייה של הגוף וליצור גבשושיות בלתי ניתנים לתיקון, אף לא בהליכים כירורגיים, כמו גם הזרקת יתר או הזרקת החומרים במיקום הלא נכון. כל אלו נובעים מחוסר מקצועיות וחוסר מיומנות וניסיון של הרופא המטפל ועלולים להוביל לנזק בלתי הפיך.

ישנם כיום מגוון חומרי מילוי טבעיים וזמניים, כמו לדוגמה החומצה ההיאלורונית, המושתתת על מולקולות סוכר ונקלטת בגוף באופן טבעי וללא כל תופעות לוואי. מדובר בחומרי מילוי בטוחים לשימוש ומקובלים ברפואה האסתטית בארץ ובעולם.

בשנים האחרונות הפך הטיפול לעיצוב ועיבוי שפתיים לאחד מן הטיפולים המבוקשים ביותר, הן בקרב נשים צעירות המעוניינות בשיפור המראה הטבעי והן בקרב נשים בשלות בגילאי 40 ומעלה שסימני הזמן נטעו בהן את אותותיהם. בנסיבות הללו תהיה המטרה לשרטט מחדש את קו השפה העליונה ולהרים את זוויות הפה לקבלת מראה רענן וצעיר יותר.

לסיכום – בטיפול נכון ע"י מנתח פלסטי מיומן תוצאת עיבוי השפתיים תהיה רחוקה מאוד מ"שפתי הברווז" הנראות חדשות לבקרים בטלוויזיה, התוצאה תיראה טבעית והרמונית עם פרופורציות הפנים, ותעניק מראה רענן וזוהר לפנים.

לחצי כאן כדי לקרוא על הגדלת שפתיים – כיצד עושים זאת נכון