בשכונת ביצרון בת"א פועלת המרפאה לכירורגיה פלסטית של ד"ר נמרוד פרידמן. במרפאה מבצעים לצד ניתוחים פלסטיים גם מגוון של טיפולים אסתטיים. הפופולאריות והביקוש לטיפולים אסתטיים עולה כל הזמן, וזאת מכיוון שהטיפולים עשויים לדחות את הניתוח הפלסטי והם ללא ספק פתרון מהיר, בטוח ויעיל למגוון בעיות אסתטיות.

מהם הטיפולים האסתטיים?

המונח "טיפולים אסתטיים" כולל את מגוון הטיפולים שאינם תחת סכין מנתחים: ניתן לטפל בכתמי פיגמנטציה, בקמטים ובקמטוטים בפנים, בהמסת שומן, בהסרת שיער, בטשטוש נימי דם, וכמובן גם הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי זמניים לטיפול בקמטים, אובדן נפח במקומות מסוימים בפנים (כמו הרקות, צדי השפתיים, הלחיים), קמטוטים ושינויים בעקבות גיל כמו בקו הלסת, בשפתיים, בסנטר ועוד.

טיפולים אסתטיים

למדריך המלא אודות טיפולים אסתטיים

כיצד מתבצעים הטיפולים?

טיפולים אסתטיים כוללים טיפול באמצעות הזרקת בוטוקס, המוזרק בכמויות זעירות אל מתחת לעור ותפקידו להרפות את פעולת השריר ובכך להעלים את מראה הקמט ואף למנוע את היווצרותו. בבוטוקס משתמשים בדרך כלל בטיפול בקמטי "דאגה" במצח, בקמטי ה"כעס" שבין הגבות וצדי העיניים, בחיוך החושף חניכיים, ב"הצערה" של קו הלסת, בהרמה של זוויות פה, ובטשטוש קמטים. אך לא בכל סוגי הקמטים מתאים לשימוש הבוטוקס, ופה נכנסת לתמונה הזרקת חומרי המילוי.

ד"ר נמרוד פרידמן ממליץ על שימוש בחומרי המילוי הזמניים המבוססים על חומרים הנמצאים בגופנו כגון חומצה הילארונית, כך שהסיכוי שהגוף ייפתח אליהם אלרגיות או יידחה אותן הוא נדיר ביותר. משך פעולתם של חומרי המילוי הזמניים היא בטווח של בין שנה לשנה וחצי.

טיפולים אסתטיים המתבצעים במרפאתו של ד"ר נמרוד פרידמן, כוללים גם טיפול בכתמי פיגמנטציה, נימי דם ומיצוק העור על ידי מכשור מתקדם. המכשור עובד בשיטת "פולסים" קצרים של אנרגיית אור ורדיו, המאפשרים להגיע לתוצאות מרשימות ואפקטיביות בטיפולים בודדים הנמשכים דקות מעטות.

אז יש ממה לחשוש?

בהחלט שלא. אם ניגשים למומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, רופא המכיר היטב את מבנה הפנים ואת תהליך ההזדקנות, רופא המומחה בסוג טיפולים אסתטיים אלו, ומאחוריו ניסיון עשיר ורב, הסיכוי שתגיעו לתוצאות מרשימות, מהירות, ובעיקר בטוחות וטבעיות הוא גבוה ביותר. הידיים המטפלות הן הכלי החשוב ביותר בטיפולים אלה, כמו גם בניתוחים פלסטיים כמובן, וכל מטופל מלווה בצוות מקצועי מתחילת הדרך ועד סופה.