טיפולים אסתטיים-עובדות ויתרונותטיפולים אסתטיים-עובדות ויתרונות

יש המגנים את תופעת הקדמה הטכנולוגית ומתגעגעים לחיים הבסיסיים יותר, אך ללא ספק, לעולם הרפואה ועולם האסתטיקה העניקה הקדמה כמה מתנות יקרות מפז. אם בעבר, כל אדם שביקש לעשות שינוי כלשהו בגופו היה נאלץ לעבור תחת סכין המנתחים, כיום, הטיפולים האסתטיים מאפשרים לדחות ניתוחים פלסטיים וליהנות ממראה צעיר, אסתטי ואפילו טבעי.

למי מתאימים הטיפולים האסתטיים?

שאלנו את ד"ר נמרוד פרידמן, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית: "טיפולים אסתטיים מתאימים לכל אחת ואחד מכיוון שהם רבים ומגוונים והאפשרויות הן רחבות: טיפולים אסתטיים כוללים הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי זמניים המסייעים לטיפול בקמטים, קמטוטים, אובדן נפח באזורים מסוימים בפנים ושינויים בעקבות פגעי הזמן והסביבה, כמו כן טיפולים אסתטיים כוללים גם המסת שומן, הסרת שיער, טשטוש נימי דם וכתמי פיגמנטציה, ועוד ועוד".

מהם יתרונותיהם של הטיפולים האסתטיים?

ד"ר נמרוד פרידמן: "הטיפולים האסתטיים אינם מתבצעים בחדר ניתוח תחת סכין מנתחים וזהו לעתים היתרון הראשון למי שחושש או למי שיכול לדחות בכמה שנים ביצוע ניתוח, כמו למשל ניתוח מתיחת פנים. הטיפולים האסתטיים מתבצעים במרפאה הפלסטית שלי בתל אביב והם טיפולים הנחשבים לזמינים יותר, מהירים יותר, ואינם מלווים כמעט בכאב. כיום, בעזרת טכנולוגיות חדישות, אנו יכולים להשיג תוצאות מצוינות ואפקטיביות, ללא תופעות לוואי, למגוון רחב של בעיות. על ידי תחזוקה נכונה, אנו יכולים לשמור על מראה נפלא לאורך שנים".

אז מה בעצם הסיכונים בביצוע טיפולים אסתטיים?

ד"ר נמרוד פרידמן: "הדגש בביצוע טיפולים אסתטיים הוא בחירת המטפל. אם בחרת רופא מטפל המתמחה בטיפולים אסתטיים, רופא פלסטיקאי מנוסה המכיר היטב את מבנה הפנים ואת תהליך ההזדקנות, רופא- אמן המסוגל לבצע עיצוב פנים ברמה הגבוהה ביותר, אין סיבה שתיתקל בסיכונים מיותרים. יש לזכור לפני ההחלטה כי הגוף שלנו הוא הכלי בו אנו משתמשים והוא יקר מכל. אם ניתן לאנשים המקצועיים ביותר לטפל בו ולא נכנע למחיר או מבצע כלשהו, לא נסתבך בסיכונים ונוכל ליהנות ממראה נפלא, צעיר וטבעי".

למדריך המלא אודות טיפולים אסתטיים