בטן חטובה ומתוחה גורמת לנו להרגיש טוב ביחס לגוף שלנו. אנחנו מרגישים בנוח לבלות בים ללא חולצה, ואם נהיה כנים עם עצמנו – אנחנו גם נהנים מהמחמאות שאנחנו מקבלים מהסביבה.

אך הדרך לתוצאה הרצויה לא תמיד פשוטה, במיוחד בגיל מסוים או אחרי כמה לידות. האם במקרים אלו הפתרון היחיד הוא ניתוח מתיחת בטן, או שאפשר אולי לשפר את מראה הבטן גם בדרכים אחרות? לפניכם כל מה שאתם צריכים לדעת אודות מתיחת בטן ללא ניתוח פלסטי.

הצרת היקפים

שביעות רצון בחיים וההנאה מהם תלויה במידה רבה בבריאות הגוף שלנו, בייחוד כאשר אנחנו שלמים עם המראה שלנו. לפעמים, כדי להשיג את המטרה הזאת כל מה שנדרש הוא שינוי באורח החיים שלנו. בנייה של תפריט בריא ומאוזן המתאים לצורכי התזונה שלנו הוא השלב הראשון בתהליך, והוא יאפשר להצר את היקפי הבטן ולצמצם את מאגרי השומן באזור.

רק שימו לב! כשאתם מרכיבים את התפריט השבועי שלכם וודאו שהוא כולל את כל אבות המזון הדרושים והתייעצו עם תזונאים המומחים בתחום זה. תפריט קיצוני מדי הכולל מספר מועט מאוד של קלוריות עלול לפגוע בגוף ואף לעודד היווצרות עודפי עור. כדי להימנע מכך רצוי לבחור בדיאטה מתונה בשילוב עם תוכנית אימון גופני המתאימה להעדפות וליכולות שלכם.

מיצוק העור באמצעות טכנולוגיית גלי רדיו

אימוץ אורח חיים בריא הוא התחלה מצוינת, והוא יכול להיות פתרון אידאלי במקרים שבהם נדרש שינוי מתון יחסית. אך פעמים רבות, אם רוצים מראה של בטן מתוחה ללא עודפי עור יש צורך בקצת עזרה.

אחד הפתרונות הלא ניתוחיים הוא מיצוק עור באזור הבטן באמצעות טכנולוגיות גלי רדיו מתקדמת כגון ™CORE, המשמשת גם לטיפול בעור הפנים, למשל בתהליך של מתיחת פנים ללא ניתוח. גישה טיפולית זו תאפשר להדק עור רפוי ולהטיב ולהצעיר את המראה שלו.

תדרי הרדיו חודרים לשכבות העור העמוקות ממריצים את חילוף החומרים וזרימת הדם וכך מסייעים להזין את העור ולהצר את היקפי הבטן. לצד זה אנרגיית גלי הרדיו מחממת את שכבת הקולגן שבעור, גורמת לפירוק שלה ומעודדת את הגוף לייצר קולגן חדש. הקולגן שנוצר ירענן את מראה העור, והרקמה באזור תהיה מהודקת יותר ורעננה למראה.

עם זאת, חשוב לזכור כי מתיחת בטן ללא ניתוח מתאימה להידוק קל של האזור ולא לטיפול בעודפי עור משמעותיים, או במקרים בהם דיאטה לא עוזרת להיפטר מהשומן הבטני.

ניתוח מתיחת בטן

כאמור, טכנולוגיית גלי הרדיו יכולה להיות אידיאלית כאשר יש צורך בשיפור מינורי יחסית של רקמת העור באזור הבטן, אך אם רוצים להשיג שינוי מהותי, ניתוח מתיחת בטן הוא הפתרון המומלץ ביותר. לשם כך מומלץ לפנות למנתח פלסטי מומחה אשר יתאים את תוכנית הטיפול הנכונה לצרכים שלכם.

לפני הניתוח תיפגשו עם הרופא המנתח, שיבדוק את מצב הבטן וימליץ לכם על אחת משתי אפשרויות: מתיחת בטן חלקית, ידועה גם בשם מיני מתיחת בטן, או מתיחת בטן מלאה.

מתיחת בטן חלקית תתאים למצבים שבהם קיימים עודפי עור רק באזור שמתחת לטבור (עד המפשעה), ואז הניתוח יכלול הסרה של עודפי שומן ועור מבלי צורך לבצע הליך נוסף.
מתיחת בטן מלאה מטפלת גם בעודפי עור מעל אזור הטבור. הניתוח יכלול הפרדה של הטבור מהעור, מתיחה של העור וחיבור חזרה של הטבור.
בשני המקרים, מתיחת הבטן עשויה, במידת הצורך, לכלול גם שאיבת שומן בבטן אשר תאפשר לחטב את האזור ולהפטר ממצבורי שומן עיקש העמיד לדיאטות.

 

לסיכום, כדי לשפר את מראה הבטן מומלץ מאוד לשמור על משקל גוף תקין ולהקפיד על פעילות גופנית מתאימה, כאשר לצד זה ניתן להיעזר בטכנולוגיית גלי רדיו לשיפור מראה העור והידוקו. במידה ומעוניינים בשינוי משמעותי, הדרך המומלצת להשגת בטן מתוחה וצעירה יותר היא בניית תוכנית ניתוח מתיחת בטן, עם או ללא שאיבת שומן, בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם.

לחצ/י כאן כדי לקרוא על ההבדל בין מתיחת בטן מלאה למתיחת בטן חלקית