פעם היו נוהגים לומר לנו "כל גיל והיופי שלו". אין ספק שהייתה זו דרך נעימה לקבל את עול השנים ולהסתכל על השינויים. כיום, בעידן בו אנו חיים, העידן בו נעורים שולטים, העידן בו הגיל הכרונולוגי אינו מהווה מגבלה בדרך כלל, המשפט הזה אינו רלוונטי. כיום צעיר זה יפה, וכשאתה מרגיש צעיר, אתה גם רוצה להמשיך ולהיראות צעיר. טיפולים אסתטיים כמו הזרקות, וניתוחים פלסטיים כמו ניתוח עפעפיים ומתיחת פנים הפכו בשנים האחרונות את החלום – למציאות.

הזרקת בוטוקס או ניתוח מתיחת פנים?

ד"ר נמרוד פרידמן, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, מסביר: "סוג הטיפול הדרוש ייקבע באבחון אותו נעשה במרפאה. אבקש מהמטופלת או המטופל להביא עמם תמונות שלהם מהעבר. כך, אוכל גם לדעת כיצד להשיב את המראה הצעיר והנערי בצורה הטבעית ביותר, וגם להתאים את הטיפול לאישיות ולמבנה האנטומי של הפנים. ההחלטה על סוג הטיפול נובעת גם ממצב הפנים. למקרים קלים יותר אמליץ על טיפול בהזרקות המאפשר לקבל אפקט של מעין מתיחת פנים ללא ניתוח, ולמקרים המורכבים יותר אמליץ על ביצוע ניתוח מתיחת פנים או כפי שאני נוהג לקרוא לו הרמת פנים".

לפני ואחרי ניתוח מתיחת פנים

למדריך המלא לניתוח מתיחת פנים

מדוע ניתוח הרמת פנים ולא מתיחת פנים?

"המינוח טמון בפרקטיקה" מסביר ד"ר נמרוד פרידמן, "בניתוח עצמו אני בעצם מבצע הרמה ומיקום מחדש של השרירים והרקמות שצנחו מטה. לכן מבחינתי ניתוח מתיחת פנים אינו המינוח הנכון. כי איני מותח אלא מרים"

על מתיחות או הרמות….

"ניתוח מתיחת פנים או הרמת פנים מותאם לכל אדם באופן אינדיבידואלי. חשוב לציין כי ניתוח זה מתייחס לחלק התחתון והמרכזי של הפנים, כלומר אזור הפה והלחיים והוא אינו מטפל באיכות או במרקם העור אלא ברקמה. ניתוח מתיחת פנים יתבצע בחדר ניתוח בהרדמה מלאה או בטשטוש, ויבוצע דרך חתכים שימוקמו בעיקר סביב האוזן, מקום שאינו נראה לעין. מטופל/ת שיבקשו לבצע השלמה לחלק העליון של הפנים, יוכלו לקבל טיפול של הזרקות או טיפול במכשירים הפועלים על אנרגיות של גלי אור ורדיו".

אז בכדי להגיע ליופי צעיר וטבעי לאורך זמן, לעתים צריך להיעזר במנתח פלסטי. האדם הנכון והמקצועי יוביל אתכם גם לתוצאות הטובות והטבעיות ביותר, לא משנה אם על ידי הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי, או על ידי ניתוח עפעפיים או ניתוח מתיחת פנים. זכרו כי אלו הפנים שלכם, ויש לטפל בהם בדרך המקצועית והזהירה ביותר.

למדריך המלא לניתוח מתיחת פנים