להיפטר מהקמטים עם מתיחת פנים

הגיל הוא משפיע מרכזי על השינויים בגוף האדם. אך לא רק. הסביבה, הגנטיקה ואפילו הרגלים כמו עישון, גם להם חלק בשינויים המשפיעים על המראה. בשנים האחרונות נכנסו לתחום האסתטיקה הטיפולים האסתטיים שמאפשרים לאנשים רבים לדחות את הניתוחים הפלסטיים ובכל זאת ליהנות ממראה רענן וצעיר יותר, אך ישנם מקרים בהם טיפולים אסתטיים אינם מספיקים, ופה נכנס לתמונה ניתוח מתיחת פנים.

מתי כדאי לשקול ביצוע ניתוח מתיחת פנים?

ד"ר נמרוד פרידמן, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית מסביר: "ישנה בהחלט עלייה בביקוש לטיפולים אסתטיים שדוחים לעתים בכמה שנים את הניתוחים, אך ישנם מקרים שבהם הטיפולים האסתטיים אינם נותנים מענה, ולכן אני ממליץ להגיע לרופא מומחה שעורך אבחון מקיף ובסופו של דבר יכול לתת את דעתו אם לבצע ניתוח".

לפני מתיחת פנים אחרי מתיחת פנים

למדריך המלא לניתוח מתיחת פנים

מהי מתיחת פנים?

ד"ר נמרוד פרידמן: "אני מכנה את ניתוח מתיחת הפנים בשם: ניתוח הרמת פנים. ומדוע? מכיוון שבעצם רפיון השרירים, רקמות השומן והעור שבפנים גורם ל"צניחה", או לנטייה מטה. אני כרופא, מעצב בעצם את הפנים בניתוח מתיחת פנים או הרמת פנים, על ידי מיקום הרקמות והשרירים מחדש. אני "מרים" את השרירים והרקמות שגרמו לצניחה ועל ידי כך מעניק למטופל/ת מראה רענן יותר, שמזכיר את המראה הצעיר שלה או שלו".

ד"ר נמרוד פרידמן, הנמנה בין הבולטים שבמנתחים הפלסטיים בתל אביב, מבצע בין השאר גם ניתוחים פלסטיים להגדלת חזה, ניתוח עפעפיים, שאיבות שומן, ניתוחים לעיצוב קוביות בבטן לגברים וכמובן גם מגוון רחב של טיפולים אסתטיים מקצועיים.

מהו התהליך מתחילתו עד סופו לביצוע הניתוח?

במרפאת ד"ר פרידמן ישנו צוות מסור שילווה את הלקוח/ה מרגע ההתלבטות ועד חודשים רבים לאחר הניתוח. ד"ר נמרוד פרידמן: "לאחר תהליך האבחון וההחלטה המשותפת לבצע ניתוח מתיחת פנים, המטופל/ת יקבל את כל המידע הדרוש.

אני אבחן תמונות ישנות של המטופל/ת כדי שאוכל להעניק לו את המראה הטבעי ביותר. ניתוח מתיחת פנים/הרמת פנים אינו ניתוח מורכב מדי, הוא מתבצע בחדר ניתוח תחת טשטוש או הרדמה כללית. בניתוח עצמו אני ממקם מחדש את רקמות העור והשריר בפנים. ניתוח מתיחת פנים מתייחס לחלק התחתון והמרכזי של הפנים, ואם ישנו צורך, אני מטפל לאחר מכן בחלק העליון של הפנים על ידי הזרקות חומרי מילוי או בוטוקס. טיפול כולל זה יבטיח למטופל/ת ליהנות שנים ארוכות ממראה צעיר, טבעי ורענן".

למדריך המלא לניתוח מתיחת פנים