הפנים מהווים את המאפיין המרכזי בזהותו של האדם והופעתו. לכל אדם יש את תווי הפנים הייחודיים לו והוא עושה בהם שימוש להבעת מגוון רחב של רגשות ותחושות. עם זאת, במרוצת השנים מאבדים עור הפנים, רקמות השריר ורקמות החיבור מגמישותם וחיוניותם כשהתסמינים באים לידי ביטוי באובדן נפח, קמטים וצניחה, כחלק מתהליך ההזדקנות הטבעי.

 

לפני ואחרי ניתוח מתיחת פנים

למדריך המלא לניתוח מתיחת פנים

הדבר הראשון שמביטים בו

כשמביטים על פנים צעירות הן מתאפיינות בקווים מעוגלים ועור פנים עבה ואלסטי, אך עם השנים וגם בהשפעת הגרביטציה והגנטיקה מתרחש תהליך של אבדן נפח, הצטמקות רקמת השומן והיחלשות רקמות השרירים, כשבמקביל נעשה העור דק ורפוי יותר ומאבד מנפחו.

זליגת עור הפנים שהיה פעם מהודק ומתוח כלפי מטה, משווה לפנים מראה מבוגר ועייף, עצוב ומריר.

אם בעבר שלטה בכיפה האפשרות של מתיחת פנים, הרי שכיום שמים את הדגש על שמירתה של האנטומיה הטבעית במטרה לקבל את מראה הפנים הטבעי. ד"ר נמרוד פרידמן ממקם מחדש את רקמות שומן והשרירים אשר צנחו אל המקום שבו היו. קיים הבדל משמעותי בין ניתוח מתיחת פנים לבין הרמת פנים, שכן התוצאה המתקבלת ממתיחת הפנים בלבד היא מראה מתוח ובלתי טבעי, בעוד שבהרמת פנים, החזרת הרקמה אשר צנחה למקומה הטבעי תטשטש את סממני הגיל ותשיב לפנים את המראה הטבעי שלהן.

לכול אחד מאיתנו הזדמן לראות אנשים שעברו מתיחת פנים. הפנים, אמנם, מתוחות יותר, אך לא פעם הן נראות מופתעות בלתי טבעיות. הניתוח הנכון להשבת החינניות והרעננות הטבעית אל פניך אינו עוד ניתוח מתיחת פנים כי אם הרמת פנים.

לפגישת ייעוץ עם ד"ר נמרוד פרידמן: 03-562-6464

למדריך המלא לניתוח מתיחת פנים