מה קורה לפנים שלנו עם השנים?

איזה תהליך עוברות הפנים בטווח שבין הגיל הצעיר, בו הן מורמות ומתוחות לבין שלב הזקנה בו עור הפנים נראה נפול ומקומט, ומה עושים?! מתיחת פנים היא דרך נפלאה לחזור למראה צעיר.

ד"ר נמרוד פרידמן: "בעידן של היום, ישנה מודעות מוגברת לנושא השמירה על הגוף. אנשים מקפידים על אורח חיים בריא יותר, שומרים על כושר ותזונה נכונה, ולכן גם מרגישים טוב יותר. אך לתהליך ההזדקנות של הפנים חוקים משלו.

כמובן שאורח החיים, חשיפה לשמש, לקיחת תרופות וכמובן גנטיקה, משפיעים לנו על תהליך ההזדקנות, וכך, אנו מוצאים את עצמינו פעמים רבות עם תחושה צעירה בגוף, אך מראה מבוגר בפנים".

האם הטיפולים האסתטיים לא מסייעים לנו לשוב למראה הצעיר?

"טיפולים אסתטיים ביניהם הזרקות חומרי המילוי והבוטוקס בהחלט גרמו לאנשים להגיע בגיל מאוחר יותר לחדר הניתוח עבור ביצוע ניתוח מתיחת פנים או כפי שאני מעדיף לקרוא לו: הרמת פנים" מסביר ד"ר נמרוד פרידמן, "אך ישנם דברים שהטיפולים האסתטיים אינם נותנים תשובה עליהם, ובתהליך ההזדקנות ישנו רפיון של השרירים, עור ורקמות שומן שגורמות לפנים שלנו לנטות לכיוון מטה.

ניתוח מתיחת פנים  ינסה לשחזר את מראה הפנים של המטופל, כפי שהיו כשהיה צעיר יותר".

לפני ואחרי ניתוח מתיחת פנים

למדריך המלא לניתוח מתיחת פנים

אז כיצד זה מתבצע?

ד"ר נמרוד פרידמן: "ניתוח מתיחת פנים הוא אינו ניתוח מורכב. הוא מתבצע בחדר ניתוח בהרדמה כללית. בפועל, אני בעצם "מרים" את פני המטופל/ת על ידי מיקום מחדש של השרירים ורקמות השומן שצנחו.

לאחר מכן אני מניח את העור על הרקמה במיקומה החדש וכל זאת על ידי חתך באזור שבין האוזן והשיער, מקום הנסתר מהעין.

בפגישה הראשונית אבקש מהמטופל/ת להביא תמונות ישנות שלו, ובעזרתן אוכל לעזור לו לשמור על האנטומיה הטבעית של הפנים ולהשיב לו מראה צעיר ורענן שיחזיק לו שנים ארוכות.

הבהרה חשובה אחת: ניתוח הרמת פנים מתבצע במחצית התחתונה של הפנים, כלומר אזור הפה והלחיים ואם ישנו צורך, אנו מחזקים את הטיפול בחלק העליון של הפנים בעזרת הזרקות חומרי מילוי ובוטוקס להשלמת המראה".

ולסיכום….

"בחרו רופא המתמחה בניתוחים מהסוג הזה" ממליץ ד"ר נמרוד פרידמן, "רופא שמכיר את תהליכי ההזדקנות, שמכיר היטב את המבנה האנטומי של הפנים ושקשוב לצרכיכם" בהצלחה!"

למדריך המלא לניתוח מתיחת פנים