ד"ר נמרוד פרידמן מהפלסטיקאים המובילים בישראל ובעולם

"מרבית הנשים פונות אלי בגלל צורך לשפר את דימוי הגוף שלהן. במידה רבה, אני מטפל בנפש ולא בגוף" אומר ד"ר נמרוד פרידמן ומוסיף: "אני מקשיב ומשתף כל מטופלת בהחלטות, מלווה אותה לאורך כל התהליך ומפיג חששות טבעיים. בסופו של תהליך, האישה חשה שלמות ואושר לאור התוצאה הגופנית והנפשית".

לקוח או לקוחה המגיעים למרפאתו של ד"ר נמרוד פרידמן, נפגשים איתו לצורך בדיקה ומתן חוות דעת ראשונית. דוקטור נמרוד פרידמן נוהג באחריות ובשקיפות מלאה והוא מבהיר כי השיקול הרפואי הוא שיכריע מה יהיה אופי הטיפול והחומרים בהם ישתמש. ד"ר נמרוד פרידמן מבצע את הניתוח תוך שימוש בטכניקות חדשניות, יעילות ובטוחות במטרה להשיג את התוצאות הטובות ביותר והחלמה קצרה ומהירה.

השכלה

ד"ר נמרוד פרידמן, מנתח פלסטי מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, החל את דרכו בבית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב, (1982), במהלך לימודיו קיבל ארבע תעודות הצטיינות, כאשר גם התואר דוקטור לרפואה הוענק לו בהצטיינות. במהלך התמחותו שימש ד"ר נמרוד פרידמן כאחראי על יחידת טיפול נמרץ בכוויות במרכז הרפואי ע"ש רבין, ובהמשך כיהן כאחראי על הכירורגיה הפלסטית בבית החולים לילדים ע"ש שניידר בפתח תקווה.

ד"ר נמרוד פרידמן השתלם וניתח עם טובי המומחים בעולם בתחומים השונים של הכירורגיה האסתטית ומרבה להשתתף ולהרצות בכינוסים ברחבי העולם. תוצאות הניתוחים הפלסטיים שביצע מוצגים בפורומים בינלאומיים מרכזיים וזוכים להערכה רבה בקרב הקהילה הרפואית.

פלסטיקאי אמן

לא במקרה עוסק ד"ר נמרוד פרידמן באמנות עיצוב הגוף. כדי להיות מנתח פלסטי טוב עליך להיות גם בעל גישה אמנותית ועיצובית. ד"ר נמרוד פרידמן עוסק בפיסול, ציור וצילום כבר שנים רבות. קודם לבחירתו בלימודי רפואה שקל לימודי אמנות בבצלאל. כשבחר בסופו של דבר ללמוד רפואה, החליט להתמחות בתחום הרפואי הקרוב ביותר לאסתטיקה ועיצוב – כירורגיה פלסטית.