ד"ר נמרוד פרידמן הינו מנתח פלסטי וותיק ומוערך, המומחה בניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים לעיצוב החזה, הפנים והגוף – לנשים ולגברים.

באמצעות ניתוח פלסטי, אנו מבקשים לענות על עשרות הסיבות שבגללן אנו מבקשים לשנות אזורים מסויימים בגופנו. ישנן סיבות רבות לצורך שלנו לבצע בגופנו ניתוח פלסטי. לעיתים מדובר בתיקון אזור שנפגע ויזואלית כתוצאה מתאונה או ממחלה קשה, ולעיתים מדובר בצורך שלנו להעצים את תחושת הערך העצמי שלנו. תפקידה של הרפואה הפלסטית הוא לשפר את איכות החיים ולפעמים מדובר בהצלת חיים של ממש.

ניתוח פלסטי אינו נחשב יותר לרפואה לעשירים בלבד. הניתוח הפלסטי מעניק כלים לאנשים עם מודעות עצמית ורצון לשיפור עצמי ובסופו של דבר, הרי כולנו רוצים להיות במיטבנו. בעבר, כשאמרת ניתוח פלסטי התכוונת לניתוח אותו עוברת האישה. כיום, עם כניסתה של המודעות לתמונה, ניתוח פלסטי משמש כטיפול לנשים ולגברים, השמים דגש על שיפור המראה ואיכות החיים, ואל המרפאה מגיעים עשרות גברים המבקשים לשפר את חייהם.

מרפאתו של ד"ר פרידמן מובילה בראש רשימת המרכזים הרפואיים המבצעים ניתוחים פלסטיים בארץ. הטיפולים שהיא מבצעת כוללים: הגדלת חזה, הקטנת חזה, הרמת חזה, תיקון חזה אסימטרי, תיקון חזה טובולרי,  מתיחת פנים, ניתוח עפעפיים, מתיחת בטן ושאיבת שומן.
בנוסף מתמחה ד"ר פרידמן בניתוחים פלסטיים לגברים השואפים להשיג את הגוף שתמיד חלמו עליו, וביניהם: גינקומסטיה-הקטנת חזה לגברים, וניתוח לעיצוב קוביות בבטן.

ניתוחים פלסטיים לגברים ונשים

המרפאה של ד"ר פרידמן מבטיחה טיפול משולב גוף – נפש. היא נבנתה תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים בעולם. המרפאה מבטיחה למטופלים בה שהייה נעימה ורגועה, שמסייעת לתהליך ההחלמה בהמשך.
ד"ר פרידמן מבצע את כל הניתוחים הפלסטיים בעצמו ומלווה באופן אישי את המטופל לכל אורך הדרך.

מרפאתו של ד"ר פרידמן זכתה לעשרות חשיפות בכלי התקשורת השונים בזכות המוניטין רב השנים, המקצועיות וטיב הטיפול המוענק במקום.