המודעות לגופך והרצון להיראות במיטבך, מביאה אותך- הגבר- לחדר הכושר ולצריכת מזון בריא. אתה רוצה גוף חטוב! גוף שישדר עוצמה, משיכה ואולי גם יעורר קינאה… כהשלמה לעיסוק בספורט ולתזונה נבונה, ניתן היום לשפר את המראה החיצוני למראה שתמיד חשקת בו באמצעות התערבות כירורגית אסתטית. אם פעם תחום הניתוחים הפלסטיים היה שמור בעיקר לנשים, הרי שבשנים האחרונות אנו עדים למגמה הולכת וגדלה של ניתוחים פלסטיים לגברים. כך למשל ניתן לעצב באמצעות ניתוח לעיצוב קוביות בבטן את שכבת השומן התת עורי שנמצאת בבטן, בצורת קוביות נחשקות כדי להגיע למראה החטוב שאימונים מפרכים בחדר הכושר נכשלו להשיג (לא לכולנו יש מבנה גוף המאפשר את יצירת מראה הקוביות הנחשק, ללא קשר למידת האימון והמאמץ שנשקיע).

אם אתה מוטרד מכך שהחזה שלך נראה נשי מעט (בשפה רפואית "גינקומסטיה"), אתה לא לבד, זוהי תופעה שכיחה אשר כ- 50% מהגברים מוטרדים ממנה ובהחלט ניתנת לפתרון. לד"ר נמרוד פרידמן נסיון רב בביצוע ניתוח הקטנת שד לגברים, הידוע גם בשם – ניתוח גניקומסטיה.

 

ניתוחים פלסטיים לגברים

 

ד"ר נמרוד פרידמן הינו מנתח פלסטי מומחה בתחומי: ניתוחים פלסטיים, אסתטיקה רפואית וכירורגיה פלסטית. במרפאה מקפידים על ליווי מקצועי ושקיפות מלאה בכל שלבי הייעוץ והניתוח בדרך לקבלת המראה המבוקש וההרגשה הטובה המתלווה אליו. לד"ר פרידמן ניסיון רב בתחום הניתוחים הפלסטיים לגברים והוא ישמח לענות על כל שאלותיך בפגישת ייעוץ אישית. הגיע הזמן להשיג את המראה שתמיד חלמת עליו – צור עימנו קשר עכשיו.