גוף האדם משתנה כל הזמן. השינוי העיקרי בו מגיע עם הגיל. בעשורים האחרונים ישנה מודעות גבוהה יותר לשימור הגוף ולנושא התזונה ואורח החיים הבריא, אך לעתים, זה לא מספיק.

סימני הגיל עושים את שלהם ואנו מוצאים את עצמינו בתחושה כללית טובה אך עם סימני גיל שאינם מחמיאים. חלק מהסימנים הבולטים הם עודפי עור באזור העפעפיים העליונים ו/או "שקיות" באזור העפעפיים התחתונים, אצל נשים וגברים כאחד, המשפיעים על כל מראה הפנים וההבעה. ד"ר נמרוד פרידמן מבצע ניתוחי עפעפיים בדיוק למקרים כאלה.

ניתוחי עפעפיים – למבוגרים בלבד?

גיל המטופל הוא הסיבה העיקרית לשינויים באזור העפעפיים, אך הגנטיקה היא סיבה נוספת ושכיחה לתופעה. אנשים רבים מציינים כי העפעפיים שלהם מזכירים מאוד את של הוריהם באותם הגילאים. ניתוח העפעפיים הוא ניתוח קל יחסית, שעשוי לפתור בעיות אלו, להשיב למטופל את המראה הרענן והצעיר בזמן קצר יחסית, וההחלמה ממנו מהירה. ניתוח העפעפיים מתבצע גם אצל מטופלים שעודפי העור מפריעים להם ברמת התפקוד עקב חסימה של שדה הראייה.

גלריית תמונות לפני ואחרי - ניתוח עפעפיים 3

למדריך המלא אודות ניתח עפעפיים

כמה עובדות על ניתוח עפעפיים

  • ניתוח עפעפיים מתחלק לשניים: ניתוח עפעפיים תחתונים וניתוח עפעפיים עליונים.
  • ניתן לעשות את שני הניתוחים ביחד, או לחוד: הכול בהחלטה משותפת של הרופא והמטופל.
  • ניתוח עפעפיים אינו דורש אשפוז, ושעות מספר לאחר ההתאוששות ניתן ללכת הביתה.
  • התופעות שלאחר הניתוח עלולות להיות: נפיחות העשויה להימשך שבועות מספר, ו/או סימנים כחולים הנעלמים גם הם לאחר כשבוע ימים. החזרה לפעילות תלויה במטופל והיא אינדיבידואלית לחלוטין.
  • העפעפיים העליונים "סובלים" בדרך כלל מעודפי עור ועודפי שומן, והעפעפיים התחתונים "סובלים" בעיקר מ"שקיות" שנוצרו באזור שמתחת לריסים.