אולי יפתיע אותך לגלות כי אסימטריה של השד הוא מצב כה שכיח עד שניתן לומר שהיא הנורמה ולא היוצא מהכלל. מסתבר כי הרוב המכריע של הנערות והנשים מוטרדות מהתופעה, ומחקרים מצאו שבקרב מעל ל-80% מהנשים קיימת אסימטריה כלשהי של החזה, כך שבמידה וגם את סובלת מחזה בלתי סימטרי, אינך חריגה. את חלק מהרוב.

מתי כדאי לך לשקול תיקון אסימטריה בחזה? כאשר את לא מרגישה טוב עם החזה שלך ותחושת הנשיות שלך נפגמת, או אם את מתקשה בבחירת חזייה ובגדים. במקרים קיצוניים חלוקת המשקל הבלתי שווה יכולה להשפיע על עמוד השדרה ולגרום לכאבי גב.

 

אסימטריה בחזה - לפני אסימטריה בחזה - אחרי

ניתוח לתיקון אסימטריה בחזה  – המדריך המלא 

 

"תיקון חזה אסימטרי" מסביר ד"ר פרידמן "מחייב מומחיות גבוהה של המנתח, שנדרש לראייה אומנותית ולהבנה כיצד ישתנה מבנה השד לאחר הניתוח. הניתוח מורכב יותר מניתוח חזה רגיל, מכיוון שיש צורך לטפל בכל צד בצורה שונה. התיקון יכול להתבצע בעזרת: הגדלה עם שתלים בעלי צורה מותאמת במיוחד ולא רק גודל שונה בכל צד, הרמה, הקטנה, שינוי צורת או גודל הפטמות, שינוי מיקום השד, שינוי צורת או גודל בסיס השד ועוד". למרות שהניתוח מורכב יותר, ההחלמה איננה קשה יותר.

אסימטריה בחזה אינה גזירת גורל ולא חייבים להשלים אתה. קבעי פגישת יעוץ עם ד"ר פרידמן ותוכלי לבדוק עמו את כל האפשרויות העומדות בפנייך בדרך לחזה שתמיד חלמת עליו!