הזרקות בוטוקס מקצועיות

הרצון להישאר צעירים גורם לרבים מאתנו לשינוי בצורת החיים. כיום, אנו מודעים יותר לגוף שלנו ומודעים גם לשינויים המתרחשים בו. התחושה הפנימית הצעירה, עומדת מול הסימנים שהשנים מותירות ולעתים אנו מחפשים את הדרך למראה צעיר לאורך זמן. אם לפני שנים היינו שוקלים לבצע ניתוח מתיחת פנים, כיום הזרקות הבוטוקס וחומרי המילוי דוחים את ההתלבטויות ומקרבים תוצאות מהירות וטובות.

לפני הטיפול – מהו השינוי

אז אכן, הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי הן הדבר החם בעולם הפלסטיקה והאסתטיקה, אך לפני כן נשאלת השאלה: מהם האזורים המשתנים עם השנים? ד"ר נמרוד פרידמן: "ראשית, חשוב להדגיש כי השינויים בפנים שלנו מתרחשים בעיקר מאובדן נפח ו/או צניחה של רקמות. גם פעולת שרירים ארוכת שנים משפיעה על שינוי במבנה.

אנו נראה את השינויים במקומות שונים בפנים: בצניחה של זוויות הפה, בהתרוקנות של השפתיים, בשקיעה של אזור הרקות, בקמטים שיופיעו באזור המצח או בין הגבות ועוד ועוד. הזרקות הבוטוקס וחומרי המילוי הנכללות במה שנקרא טיפולים אסתטיים, יעניקו תוך זמן קצר תחושה טובה, רעננה וצעירה יותר. ההזרקות הן פתרון נפלא למי שמבקש לעכב את תהליך ההזדקנות".

תהליך הזרקות בוטוקס

למדריך המלא אודות הזרקת בוטוקס

עם או בלי סכין

ביצוע הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי זמניים דורשים תחזוקה שוטפת אחת לכמה חודשים-שנים, האם לא כדאי פשוט לבצע ניתוח מתיחת פנים ולסיים את הנושא בפעם אחת?

ד"ר נמרוד פרידמן משיב: "ניתוח הוא ניתוח עם כל המשמעויות הכלולות בו. הזרקות הבוטוקס וחומרי המילוי מאפשרים לנו, הרופאים, להעניק טיפול נפלא עם תוצאות מספקות למטופלים ללא סכין, ללא הרדמה ועם מינימום תופעות לוואי ולמטופלים ניתנת האפשרות לקבל טיפול זמין שלא מצריך מנוחה או הפסקה בשגרת החיים, לא מלווה בד"כ בכאב, והתוצאות נראות באופן מידי"

וסיכונים?!

"סיכונים עלולים להיות, אך אם בחרת ברופא פלסטיקאי ולא בשום בעל מקצוע אחר לטיפול בפנייך, כמובן שרמת הסיכון יורדת באופן משמעותי" מסביר ד"ר נמרוד פרידמן. "לפני הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי יש לזכור כי היד המזריקה את החומרים קובעת את התוצאה. העצה שלי היא ללכת אל היד המקצועית, המוסמכת, המנוסה והאמינה ביותר שמצאת. זה גם יבטיח לך תוצאה טובה וגם מינימום סיכון".

למדריך המלא אודות הזרקת בוטוקס