להשיב את המראה הצעיר

טיפולים אסתטיים הפכו בשנים האחרונות לחלק משגרת יומן של נשים (אך לא רק) בארץ ובעולם. הטיפולים האסתטיים דחקו בחלק מהמקרים, את הניתוחים הפלסטיים למועד מאוחר יותר, והעניקו לנשים וגברים את ההזדמנות לשפר את המראה באופן מהיר, פשוט וזמין יותר. רק בעשר השנים האחרונות ישנה עליה של בין 50%-600% בטיפולים האסתטיים (תלוי כמובן בסוג הטיפול) והמספרים עולים כל הזמן.

ד"ר נמרוד פרידמן, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית מסביר: "השינויים שגופנו עובר עם הגיל הם בלתי נשלטים. הפנים שלנו משתנות עקב פעילות שרירים ארוכת שנים, הן חוות צניחה ואובדן נפח במקומות שונים ולעתים ההבעה עלולה להשתנות.

לפני שנים, כשאדם ביקש להשיב לעצמו את המראה הצעיר, היה מופנה לניתוח פלסטי כגון מתיחת פנים, ניתוח עפעפיים, ועוד. כיום, בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת, המכשור המתוחכם והידע הרב, הניתוחים הללו יכולים לחכות למועד מאוחר יותר, או לגיל מתקדם יותר, ואנו, הכירורגים הפלסטיים יכולים להציע למטופל לפני סכין המנתחים מגוון של טיפולים אסתטיים שיוכלו להשיב לו מראה רענן וצעיר יותר".

מהם הטיפולים האסתטיים הפופולאריים והמבוקשים ביותר בשוק היום?

ד"ר נמרוד פרידמן: "טיפולים אסתטיים פופולאריים ביותר בשנים האחרונות הם הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי כגון חומצה היאלורונית. הבוטוקס המוכר והוותיק יותר, הינו חלבון המוזרק בכמויות קטנות אל מתחת לעור ותפקידו להרפות את פעולת השריר ובכך להעלים את הקמט והיווצרותו.

הבוטוקס משמש בדרך כלל לאזור של המצח, ל"קמטי הכעס" שבין העיניים, לטיפול בגבות א-סימטריות ועוד. בשנים האחרונות חדרו לשוק חומרי המילוי הזמניים שצוברים תאוצה כל הזמן, בשל היותם פתרון נפלא לטיפול בהענקת נפח לאזורים שטוחים, לעיצוב שפתיים, אף ולמתן מראה מעוגל, צעיר ואסתטי יותר. חומרי המילוי הזמניים מבוססים על חומרים טבעיים הנמצאים בגופנו ולכן הם ידידותיים לגוף והסיכוי שיידחה אותם – נמוך".

בחזרה לנעורים עם טיפולים אסתטיים

למדריך המלא אודות טיפולים אסתטיים

ומה עוד נכלל בקטגוריית הטיפולים האסתטיים?

"אצלי במרפאה" מסביר ד"ר נמרוד פרידמן, "אני מטפל גם בכל נושא כתמי הפיגמנטציה, המופיעים עם השנים כתוצאה מחשיפת יתר לשמש במקביל לנטילת תרופות או עישון. על ידי שימוש במכשור מתקדם המבוסס על "פולסים" של גלי אור ורדיו, ובטיפולים בודדים בלבד אני מצליח להגיע לתוצאות מרשימות של טשטוש כתמי הפיגמנטציה. גם נימי דם המופיעים במקומות שונים בגוף מקבלים טיפול דומה והתוצאות הן אפקטיביות ומפתיעות"

אז מה עלינו לדעת לפני שאנו מבקשים לבצע את אחד מהטיפולים הללו?

ד"ר נמרוד פרידמן: "מה שהכי חשוב לדעת הוא שמכיוון שהטיפולים האסתטיים הפכו להיות מהירים כל כך, הן גם הפכו להיות מוצר מדף זמין. כמטופלים, עליכם לדעת כי הגוף שלכם אינו מוצר מדף.

כשאתם שוקלים לבצע טיפולים אסתטיים לכו למומחים בעלי ההבנה, הניסיון והידע הרב ביותר. כירורג פלסטי מומחה, המכיר את תהליך ההזדקנות ואת המבנה האנטומי של הגוף יוכל לתת מענה נכון ולהעניק את המראה הצעיר והרענן אך גם הטבעי והנכון ביותר לכל אחד באופן אינדיבידואלי. לכו על הטוב ביותר כי התוצאות עלולות להיות בלתי הפיכות. הגוף שלכם הוא הבריאות הפיזית והנפשית שלכם".