השנים עוברות, הגוף משתנה ואנחנו מבקשים להישאר צעירים. המושג "אנטי איג'ינג" הוא מושג של הדור החדש. לפני שנים לא רבות מי שביקש לעשות שינוי במראה החיצוני, נאלץ לעבור סדרת ניתוחים פלסטיים שהבולטים בהם היו מתיחת פנים או ניתוחי עפעפיים. כיום, עם ההתפתחות הטכנולוגית נכנסו לשוק הטיפולים האסתטיים וכבשו אותו.

טיפולים אסתטיים – מפת התמצאות

טיפולים אסתטיים הם טיפולים לשיפור המראה ולתיקון פגמים ללא מגע של סכין מנתחים. הטיפולים האסתטיים כוללים טיפולים להצערת ומיצוק העור, הזרקת בוטוקס וחומרי מילוי , כגון חומצה היאלורונית, להענקת נפח באזורים שונים בפנים וטיפול בקמטים וקמטוטים, טיפול בפיגמנטציה ונימי דם ועוד.

הטיפולים מתבצעים במרפאה לכירורגיה פלסטית על ידי ד"ר נמרוד פרידמן, מנתח פלסטי וותיק ומוערך – מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, בעזרת החומרים האיכותיים ביותר, המכשור המתקדם ביותר והידיים המיומנות והמקצועיות של ד"ר נמרוד פרידמן.

טיפולים אסתטיים – לדחיית ניתוח

הטיפולים האסתטיים בהחלט דחו את ביצוע הניתוחים הפלסטיים בשנים אחדות בגלל זמינותם, מהירותם והתוצאות הטובות שהם מניבים.

ד"ר נמרוד פרידמן: "חומרי המילוי והבוטוקס, שהם כיום הטיפולים האסתטיים הפופולאריים ביותר בארץ ובעולם בהחלט תפסו את מקומו של סכין המנתחים. הזרקות הבוטוקס וחומרי המילוי יכולות להעניק מראה מעוגל, רענן ואסתטי יותר לפנים, הן יכולות לטפל באסימטריה של הגבות, בהענקת נפח לאזורים שטוחים, במילוי קמטים, בעיצוב שפתיים ואפילו בעיצוב אף לפני ששוקלים ניתוח. היתרון הגדול שבחומרי המילוי הזמניים הוא בשמם: הם אינם חומרים קבועים וניתן תמיד להשיב את המראה הקודם אם ישנה חרטה".

הדור החדש של הטיפולים האסתטיים

למדריך המלא אודות טיפולים אסתטיים

תהליך ותוצאות

התהליך, הטיפול והתוצאות תלויים בסוג הטיפול המבוקש, אך מה שמשותף לכל הטיפולים האסתטיים הוא שכולם מתבצעים במרפאה לכירורגיה פלסטית, הם כולם מהירים יחסית, אינם מלווים כמעט בכאב, בדרך כלל אינם כוללים תופעות לוואי וניתן לשלב אותם בשגרת היום מאחר ואין צורך בתקופת החלמה כמו בניתוחים פלסטיים. טיפולים אסתטיים הם פתרון נפלא להאטת תהליך ההזדקנות ולשמירה על מראה רענן, צעיר וטבעי.

ד"ר נמרוד פרידמן: "טיפולים אסתטיים הם אכן הצעקה האחרונה בתחום הפלסטי-אסתטי אך יש לזכור כי בגלל זמינותם הם הפכו להיות מעין מוצר מדף. עצתי למתעניינים בטיפולים אסתטיים היא לפנות למומחה לניתוחים פלסטיים המכיר היטב את תהליך ההזדקנות ומבנה הפנים. רופא מקצועי ומיומן יעניק תוצאות מדויקות וטבעיות. אל תתפתו למודעות ומבצעים – הגוף שלכם הוא הבריאות שלכם!".