אימונים מפרכים בחדר הכושר היו בעבר תנאי הכרחי למראה מפוסל של קוביות בבטן, אך בהחלט לא תנאי מספיק. לעיתים קרובות גם לאחר תקופה ארוכה של אימונים ותזונה קפדנית, המטרה עדיין נראית רחוקה. במקרים אלו אפשר לעצב את הבטן באמצעות ניתוח קוביות בבטן.

 

ניתוח קוביות בבטן - תמונות לפני ואחרי 26

לגלריית התמונות המלאה >

 

ניתוח לעיצוב קוביות בבטן – למי זה מתאים?

ניתוח קוביות בבטן יכול להתאים לגברים ונשים המעוניינים להשיג מראה מחוטב ומרשים. הניתוח אינו מתאים לבעלי עודפי עור באזור, שכן במצב זה העור לא ייצמד כראוי לקוביות והתוצאות של הניתוח לא יהיו מיטביות. בנוסף הניתוח אינו מתאים גם לאנשים עם עודפי שומן משמעותיים, או לחילופין – אנשים רזים ללא שכבת השומן המינימלית הנדרשת לתהליך.

איך יוצרים את הקוביות המבוקשות?

כדי ליצור את מראה הקוביות אין צורך בשתלים או בחומרים אחרים הזרים לגוף. במהלך הניתוח משתמש ד"ר נמרוד פרידמן בשומן העצמי של אזור הבטן ומעצב אותו בהתאם לצורה המבוקשת. לצורך זה מבצעים חתכים קטנים מאוד באיזורים נסתרים ודרכם מבצעים את שאיבת השומן ופיסולו לצורך עיצוב הקוביות.
ניתוח זה מבוצע בדרך כלל בהרדמה מלאה, הוא נמשך כשעה עד שעתיים ואינו מצריך אשפוז ללילה.

האם צריך להיות במשקל גוף מסוים לפני הניתוח?

מכיוון שאת הקוביות יוצרים באמצעות שומן הגוף, יש צורך בכמות שומן מינימלית. לכן, הניתוח לא יתאים לאנשים רזים מאוד. מצד שני, גם עודף משקל משמעותי אינה נקודת פתיחה אידיאלית, שכן תוצאות הניתוח לא יהיו מיטביות.
אם למטופל יש מעט עודפי שומן באזור הבטן ניתן לשלב את הניתוח עם שאיבת שומן, במידת הצורך.

מתי אפשר לחזור לפעילות רגילה?

כמה ימים לאחר הניתוח כבר ניתן לחזור לשגרה. עם זאת, חשוב להיות סבלניים, כי את התוצאות הסופיות של הניתוח אפשר לראות רק בסיום ההחלמה, כאשר לא יישארו נוזלים באזור והעור יהיה מהודק כראוי.
תהליך זה של ספיגת נוזלים והידוק העור הוא אינדיבידואלי ונמשך לעיתים כמה חודשים. ההמלצה היא להקפיד על מעקב רפואי ובעת הצורך גם לבצע עיסויים לימפתיים באזור שיסייעו בפינוי הנוזלים.

איך אפשר לסייע בהחלמת האזור?

העצה הטובה ביותר להחלמה מהירה היא הקפדה על הנחיות הרופא המנתח ותשומת לב לתחושה שלכם אחרי הניתוח. מכיוון שזהו ניתוח קל יחסית, לרוב לא יהיו סיבוכים, אם כי ייתכנו סימנים כחולים או נפיחות שייעלמו באופן הדרגתי. כדי להתמודד עם הבצקות ולסייע בפינוי הנוזלים מהאזור, רצוי ללבוש חגורת בטן בשבועות הראשונים שאחרי הניתוח ולפעול בהתאם להמלצות הרופא.

איך הבטן תיראה בסוף התהליך?

מטרת ניתוח קוביות בבטן היא ליצור מראה טבעי ומחמיא לגוף. על מנת להשיג מטרה זו חשוב להתייעץ עם מנתח פלסטי מומחה בתחום ולבנות ביחד איתו תוכנית המותאמת אישית למטופל. תוכנית זו יכולה לכלול בנוסף גם הליך של שאיבת שומן באזור הזה ובאזורים אחרים בגוף, ואף ניתוח גניקומסטיה במידת הצורך, ליצירת מראה טבעי, מעוצב ומהודק.

כמה זמן הניתוח מחזיק מעמד?

תוצאותיו של ניתוח קוביות בבטן יכולות להישמר היטב לאורך שנים, ואין הכרח לחזור על הניתוח. עם זאת, במקרים שבהם האדם עולה באופן משמעותי במשקל הדבר עלול להשפיע על מראה האזור. לכן, ההמלצה היא לשמור על משקל תקין ויציב ועל אורח חיים בריא ולהמשיך באימון גופני בהתאם ליכולות המטופל.

לסיכום

ניתוח לעיצוב קוביות בבטן מאפשר "לפסל" את מראה הגוף באמצעות השומן העצמי של המטופל וללא שימוש בשתלים חיצוניים.
לקבלת תוצאות אופטימליות מומלץ לפנות למנתח פלסטי בעל הכשרה וניסיון בתחום, כמו גם תוצאות מוכחות בשטח, כדוגמת ד"ר נמרוד פרידמן.
לפרטים נוספים מומלץ לתאם פגישת ייעוץ עם ד"ר פרידמן בטלפון: 03-7208947, או באמצעות טופס הפניה.