רבים מאתנו משקיעים מאמצים רבים כדי להשיג קוביות בבטן. אימונים בחדרי כושר, תזונה מאוזנת ושמירה על אורח חיים בריא – אמצעים אלו מסייעים לנו לשמור על בריאות גופנו, אך כל זה לא תמיד עוזר לנו להשיג את מראה הקוביות המיוחל; במקרים אלו, אפשר להיעזר בניתוח לעיצוב קוביות בבטן.

למי מתאים ניתוח לעיצוב קוביות בבטן?

מטרתו של ניתוח לעיצוב קוביות בבטן היא קודם כל להבליט את הנתונים הטבעיים של הגוף ואת העבודה הקשה שהמטופלים השקיעו בעיצוב גופם. באופן כללי, ניתוח פלסטי מסוג זה יתאים לאנשים הבאים:

  • מבנה גוף רגיל ויציב: שרירי הבטן שלנו מכוסים בשכבה של שומן. אצל בני המזל, שכבת השומן הזו היא דקה מאוד, ולכן אימוני כושר יכולים להספיק כדי להשיג את מראה הקוביות. אלא שאצל רבים אחרים, שרירי הבטן אינם בולטים לעין בשל שכבת שומן מעט עבה יותר. במקרה זה, הניתוח יכול לסייע למטופל להבליט את היופי הטבעי של הגוף שלו. לעומת זאת, אם לאדם מבנה גוף מלא יותר, או שהוא סובל מעודף משקל, תוצאות הניתוח לא יהיו משכנעות.
  • ללא עודפי עור: כדי להשיג את התוצאה הרצויה, עור הבטן צריך להיות צמוד לגוף. בשל כך, ניתוח זה לא יתאים למי שהשיל קילוגרמים רבים ממשקלו ונותרו אצלו עודפי עור. במצב של עודפי עור, לא תתקבל תוצאה יפה וטבעית.
  • גיל: החדשות הטובות הן שניתוח לעיצוב קוביות בבטן יכול להתאים לטווח רחב של גילאים – המנתח המבוגר ביותר שניתחתי היה בן 70. יש להתחשב כמובן במצבו הבריאותי של המטופל ולקבל ייעוץ מקצועי ורפואי מלא לפני ביצוע הניתוח.

ניתוח קוביות בבטן - תמונות לפני ואחרי 9

לגלריית תמונות לפני ואחרי ניתוח קוביות בבטן

כיצד מתבצע הניתוח?

מטופלים השוקלים ניתוח לעיצוב ריבועים בבטן מעוניינים בדרך כלל במראה טבעי ואמין. שיטת הטיפול היא פשוטה ואלגנטית, ונעשית ללא שימוש בחומרים מלאכותיים – כדי להבליט את השרירים, מדקקים את שכבת השומן המכסה את שרירי הבטן של המטופל, ונעזרים בשומן שנותר על מנת לעצב את מראה הקוביות על פי המבנה האנטומי האינדיבידואלי של המטופל ובהתאם לרצונותיו. במקרים מסוימים, הניתוח יכול להיות משולב עם הליך שאיבת שומן מאזור המותניים.
ניתוח לעיצוב קוביות בבטן הוא פשוט יחסית וניתן לשלב אותו גם עם ניתוח לעיצוב אזור החזה, ניתוח גניקומסטיה. הניתוח נערך בהרדמה מלאה והוא נמשך בין שעה וחצי לארבע שעות – בהתאם לאזורי הגוף המטופלים. הפעולה נעשת דרך חתכים זעירים שאורכם מספר מילימטרים ורובם ממוקמים באיזורים נסתרים.

מהן התוצאות הצפויות

בסיומו של הניתוח המטופל משוחרר לביתו (אין צורך באשפוז ללילה), האזור נחבש בחבישה מיוחדת המותאמת על ידי ד"ר נמרוד פרידמן. החבישה המותאמת אישית מוסרת לאחר כשלושה עד ארבעה ימים ולאחר מכן יש להשאר עם חבישה אלסטית מיוחדת למשך כחודש. כאשר הניתוח מבוצע בידי מנתח מומחה הצלקות קטנות מאוד וכמעט בלתי נראות והמראה שנוצר הוא טבעי ותואם את הפיזיולוגיה של המטופל. לכן, לפני שאתם מבצעים את הניתוח יש לקבל ייעוץ מקצועי מלא, להבין היטב את מהלך הטיפול וכמובן – לבחור רק ברופא מנתח מומלץ ובעל ניסיון.

ניתוח קוביות בבטן  – המדריך המלא